Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2015

Νεοκλασικά κτήρια Άργους

H Πεμπτη ταξη παει ... βολτα.


 «Χθες το πρωί όταν πήγα στο σχολείο ο κύριος μας είπε πως θα πάμε μια επίσκεψη εδώ γύρω για να δούμε μερικά νεοκλασικά κτήρια.
Πήραμε τα τετράδια μας και πήγαμε με τον κύριό μας τον κ Τσάγκαρη και την κ Στέλλα στην πλατεία του Άργους όπου βρήκαμε πολλά νεοκλασικά κτήρια….»

Στέφανος Ξακουστής

«Κάποια άλλα ήταν συμμετρικά και πολυώροφα.
Περισσότερο μου άρεσε ο ακροκέραμος ενός σπιτιού επειδή ήταν σαν άγαλμα.
Εμένα μου άρεσουνν τέτοιες μικρές βόλτες γιατί μαθαίνουμε κάτι περισσότερο και έξω από τα βιβλία…»
Γιάννης Χρήστενας
 «…Ο δάσκαλός μας είπε να έχουμε ένα τετράδιο μαζί μας για να κρατάμε σημειώσεις. Η βόλτα μου άρεσε πολύ αλλά κυρίως μου άρεσαν τα νεοκλασικά σπίτια. Εύχομαι να ξαναπάμε , ήταν πάρα πολύ ωραία.»
Σωτιάννα

«…Βγάζαμε φωτογραφίες δίπλα από το νεοκλασικά σπίτια που τα περισσότερα είχαν καταστραφεί και λίγα είχαν διατηρηθεί,
Καθώς επιστρέφαμε νιώσαμε θλίψη γιατί αυτά τα πανέμορφα σπίτια καταστράφηκαν άδικα.»
Μαρία-Αγγελική Παπούλια,  Κατερίνα Καραμάνου,  Αλεξάνδρα Παπαθανασίου

«…Μερικά είναι ανακαινισμένα και λειτουργούν ως μαγαζιά ή τράπεζες ενώ άλλα είναι έτοιμα να γκρεμιστούν.
Στον περίπατο που πήγαμε με την τάξη μου ο δάσκαλος μας έδειξε μερικά από αυτά.»
                        Βασιλική Σωτηροπούλου

«…Τα περισσότερα νεοκλασικά κτήρια τα συναντήσαμε στο κέντρο της πόλης μας , δηλαδή κοντά στην πλατεία του Αγίου Πέτρου, πολιούχου της πόλης. Εντυπωσιαστήκαμε από την αρχιτεκτονική των κτηρίων και την τεχνική που εφάρμοζαν οι παλαιότεροι μηχανικοί και αρχιτέκτονες.»
            Αντώνης Μαυρόγιαννης

«…Κάποια από τα σπίτια είχαν ψευδοκολόνες και ακροκέραμα .Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ήταν ένα σπίτι που στο πάνω μέρος είχε στις γωνίες αγάλματα. Τα αγάλματα αυτά μου θύμισαν τα σπίτια από το βιβλίο της ιστορίας. Τα περισσότερα σπίτια ενώ ήταν παλιά τα είχαν διατηρήσει σε εξαιρετική κατάσταση…»
Κωνσταντίνος Χρήστενας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου