Τετάρτη, 18 Νοεμβρίου 2015

Η ΣΤ΄ ΤΑΞΗ ΕΠΙΣΚΕΥΤΗΚΕ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ...


  
Την περασμένη Τρίτη η ΣΤ¨τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε τη Βουλή των Ελλήνων. Ακολουθούν οι εντυπώσεις των μαθητών

Από την εκδρομή στη Βουλή με εντυπωσίασε η αίθουσα της Ολομέλειας γιατί καθίσαμε στα έδρανα των βουλευτών και μια κυρία μας εξήγησε που κάθονται οι βουλευτές ανάλογα με το κόμμα τους. Αυτό όμως που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν η αλλαγή των ευζώνων.
Θ.Παπανδριανού

Αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν η αίθουσα της ολομέλειας γιατί ήταν φωτεινή και τεράστια! Η οροφή της είναι γυάλινη για να τη διαπερνάει το φως του ήλιου.
Αλ.Παναγόπουλος

Από την εκδρομή μου άρεσε η ολομέλεια, η αίθουσα ¨Ελ. Βενιζέλος¨ και οι εύζωνες.
Γ. Σπυράκης

Η εκδρομή στη Βουλή ήταν υπέροχη! Πήγαμε με το καινούριο μου σχολείο. Μου άρεσαν όλα αλλά πιο πολύ οι διάφορες γελοιογραφίες κατά της Χούντας και ότι έκατσα στη θέση ενός βουλευτή , στο νούμερο43, η μαρμάρινη σκάλα αλλά και ο Εθνικός Κήπος. Το μόνο μου παράπονο είναι ότι οι βουλευτές που μας μίλησαν ήταν από το Άργος! (αστείο)
Δ. Συρεγγέλα

Από την επίσκεψή μας στη Βουλή με εντυπωσίασε  η αίθουσα της ολομέλειας και η γυάλινη οροφή που τη φωτίζει. Ιδιαιτέρως όμως μου άρεσε ο σχηματισμός των ευζώνων κατά τη διάρκεια της αλλαγής αλλά και το πολύ πράσινο που υπήρχε στον εθνικό κήπο.
Γ. Σταυρόπουλος

Επισκεφτήκαμε το χώρο όπου συγκεντρώνονται
οι βουλευτές και είδαμε και την αλλαγή των ευζώνων. Ήταν πάρα πολύ ωραία.
Γ.Κασσάνος

Από την εκδρομή μου άρεσαν περισσότερο ο εθνικός κήπος που ήταν τεράστιος σα δάσος. Η αλλαγή των ευζώνων. Απορώ πως  μπορούν και στέκονται μία ώρα ακίνητοι! Και τέλος η αίθουσα της ολομέλειας. Μόλις μπήκαμε και καθίσαμε στα έδρανα ένιωσα σα βουλευτής!
  Π. Πατούρας

Εμένα μου άρεσαν περισσότερο η αίθουσα του κοινοβουλίου και η αίθουσα ¨Ελ Βενιζέλου¨.
Κάρμεν Ντουμίτρου

Αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν η αλλαγή των ευζώνων στο μνημείο του άγνωστου στρατιώτη και η αίθουσα της ολομέλειας που συνεδριάζουν οι βουλευτές για διάφορα θέματα.
Β.Μαρκάκης


Επισκεφτήκαμε με την τάξη μου τη Βουλή στην Αθήνα. Με εντυπωσίασε πάρα πολύ η αλλαγή των ευζώνων. Είναι απίστευτο το πώς μπορούσαν να μείνουν ακίνητοι τόση ώρα. Επίσης μου άρεσε η αίθουσα ¨Ελ. Βενιζέλος¨ με τις οροφογραφίες και τις τοιχογραφίες που έχει και τέλος το κοινοβούλιο.
Κων. Μπεξής

Με εντυπωσίασαν πολύ οι εύζωνες και η αίθουσα της ολομέλειας που είναι η πιο μεγάλη σ΄ολο το κτήριο. Ύστερα ήρθαν και μας μίλησαν κάποιοι βουλευτές και βγάλαμε φωτογραφίες. Μου άρεσε επίσης όταν μας έβαλαν να κάτσουμε στις θέσεις των βουλευτών γιατί ένιωσα σα βουλευτίνα.
Έλενα Ξιξή

Από την επίσκεψη στη βουλή μου άρεσε η αίθουσα ¨Ελ. Βενιζέλου¨ που είναι ψηλοτάβανη με πολλές τοιχογραφίες.
Γ. Καπετάνος

Μου άρεσαν όλα όσα είδα.
Αλ.Δελλής

Ήταν φανταστικό το πώς οι εύζωνες μπορούσαν να κάτσουν για μια ώρα ακίνητοι. Μου έκανε εντύπωση η γυάλινη οροφή στην αίθουσα της ολομέλειας και ότι ο εθνικός κήπος ήταν γεμάτος λουλούδια, δέντρα και αρώματα. Ήταν μια θαυμάσια εκδρομή.
Σέρτζιο Ζαρκάδι

Ολόκληρη η Βουλή είναι εκθαμβωτική αλλά αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν η αίθουσα της ολομέλειας όπου υπάρχει στην οροφή τζάμι για να μπαίνει φυσικό φως. Να προσθέσω ότι ήμασταν πολύ τυχεροί γιατί καταφέραμε να δούμε την αλλαγή φρουράς μπροστά από το μνημείο του άγνωστου στρατιώτη.
Θ.Ντόκου

  Αυτό που με εντυπωσίασε από την επίσκεψη στη Βουλή ήταν η αίθουσα της ολομέλειας, η αλλαγή των ευζώνων και ο εθνικός κήπος. Στην αίθουσα της ολομέλειας η οροφή ήταν γυάλινη. Σε μια άλλη αίθουσα είδαμε τις τοιχογραφίες οι οποίες όμως είχαν κάποιες φθορές. Ήταν φανταστικά. Ελπίζω να ξαναπάμε.

Γαρυφαλλιά Ζερβού

Από την εκδρομή μου άρεσε η γυάλινη οροφή και οι εύζωνες.
Δημ. Κωστούλας

Από την εκδρομή στη Βουλή υπήρχαν θετικά κι αρνητικά. Η αίθουσα της ολομέλειας είναι τεράστια, το ταβάνι έχει εξαιρετικά γυαλιά για να μπαίνει φυσικό φως στο κοινοβούλιο. Από την άλλη ο εθνικός κήπος ήταν καλός αλλά η βόλτα που μας έκαναν ήταν λίγη για να με εκπλήξει, μόνο 15 λεπτά. Πίστευα ακόμα ότι θα βλέπαμε ζωντανή συζήτηση στη Βουλή αλλά τελικά μόνο τρεις βουλευτές ήρθαν για να μας καλωσορίσουν γιατί δεν είχε προγραμματισμένη συνεδρίαση.
Αλ. Αργυρόπουλος


Ποζάροντας μπροστά από τον Άγνωστο στρατιώτη...
Αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν η αλλαγή των ευζώνων και πόσο συγχρονισμένοι ήταν. Ακόμα με εντυπωσίασε η αίθουσα της ολομέλειας γιατί καθίσαμε στις θέσεις των βουλευτών κι ένιωσα κι εγώ σα βουλευτής.
Βάλια Καρκαλάτου 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου